top of page

Onze huidige merken

Ga op een visuele reis door het vroegere en huidige werk van Doubletriggs: een mix van creativiteit, expertise en een streven naar uitmuntendheid. Van tijdloze klassiekers tot baanbrekende merken, ons portfolio weerspiegelt het kunstenaarschap dat ons definieert.

A - Z
barbour geur foto.png

Barbour

Per december 2022 gestart als distributeur voor de Benelux. Dit jaar succesvol de activiteiten in België opgestart met INNO. Marketingactiviteiten in de winkel en via een PR-bureau opgezet om de merkbekendheid te vergroten. In Nederland gaan wij komend voorjaar van start met een grote beautyretailer.

Marvis

Gestart in 2019, aanvankelijk uitsluitend gericht op de Nederlandse markt. Samenwerkingen opgezet met de Bijenkorf, Douglas en Kappe (Schiphol). Daarnaast uitgebreide marketingactiviteiten voor Nederland opgezet en jaarlijks budgetten toegewezen voor vervolg.

Marvis.jpg
Pepe-Jeans-Celebrate_review_01.jpg

Pepe Jeans

In 2019 toegevoegd aan ons portfolio voor de Benelux. Samengewerkt met diverse grote retailers, exclusief verkrijgbaar bij Douglas in Nederland en bij INNO en Di in België. Stem de marketingactiviteiten jaarlijks af op elke partner, waarbij u digitale campagnes en PR-activiteiten combineert.

Replay

​

Van 2014 tot 2016 hadden we dit merk in ons portfolio voor de hele Benelux, in samenwerking met grote retailpartners. Het merk was een paar jaar van de markt. Sinds 2022 heeft een nieuwe licentiehouder interesse getoond om onze samenwerking voor de Benelux nieuw leven in te blazen, gebaseerd op successen uit het verleden. De markt is er klaar voor en we zullen Replay vanaf 2024 opnieuw introduceren. Met de juiste Beautypartners willen we de zichtbaarheid van het merk in de hele Benelux vergroten. Wij vullen de merkpositionering in, gecombineerd met marketinguitingen en activiteiten.

replay parfum.jpg
Schermafbeelding 2023-12-22 om 15.17.29.png

RevoxB77

We zullen dit initiatief in 2024 starten, eerst beginnend met Luxemburg en Nederland, en later ook België. Ons doel is om de markt voor Revox te veroveren door samen te werken met de juiste partners en een alomvattende aanpak te gebruiken die alle marketingfacetten omvat.

Woman' secret

Wij zijn hiermee in 2021 gestart en zijn verantwoordelijk voor de gehele Benelux, waarbij we het merk in alle aspecten ondersteunen en positioneren. Tot onze huidige partners behoren Douglas en Di, en nieuwe partners staan gepland voor 2024.

Damesgeheim.jpg
bottom of page