
Onze huidige merken
Ga op een visuele reis door het vroegere en huidige werk van Doubletriggs: een mix van creativiteit, expertise en een streven naar uitmuntendheid. Van tijdloze klassiekers tot baanbrekende merken, ons portfolio weerspiegelt het kunstenaarschap dat ons definieert.

Barbour
Per december 2022 gestart als distributeur voor de Benelux. Dit jaar succesvol de activiteiten in België opgestart met INNO. Marketingactiviteiten in de winkel en via een PR-bureau opgezet om de merkbekendheid te vergroten. In Nederland gaan wij komend voorjaar van start met een grote beautyretailer.
Marvis
Gestart in 2019, aanvankelijk uitsluitend gericht op de Nederlandse markt. Samenwerkingen opgezet met de Bijenkorf, Douglas en Kappe (Schiphol). Daarnaast uitgebreide marketingactiviteiten voor Nederland opgezet en jaarlijks budgetten toegewezen voor vervolg.


Cocunat
In 2025 starten wij met de lancering van Cocunat in de volledige Benelux-markt. Cocunat is een innovatief en snelgroeiend merk afkomstig uit Spanje, met roots in het bruisende Barcelona. Het assortiment bestaat uit een klinische lijn, hoogwaardige skincare én verzorgende haarproducten.
Allemaal met een sterke focus op natuurlijke ingrediënten en bewezen effectiviteit.
Wij geloven in de kracht van dit veelbelovende merk en zetten onze ervaring en netwerk in om Cocunat op de juiste manier te positioneren. Als distributeur nemen wij de regie in handen en bewandelen wij de juiste paden op het gebied van branding, positionering, retail, PR en digitale strategie, in de breedste zin van het woord. Samen met de juiste partners bouwen we aan een sterk, duurzaam merkverhaal binnen de Benelux.
Replay
Replay hebben we in de jaren 2014 tot 2016 gedaan en vervolgens niet meer. Is een aantal jaren van de markt geweest om het op te schonen. Veel parallel handel. Sinds 2023 is er een nieuwe licentie eigenaar en die heeft ons als partij gevraagd dit weer gestaag op te bouwen voor de Benelux.
Is 2025 exclusief verkrijgbaar bij Douglas in Nederland en bij INNO en Di in België. Jaarlijks afgestemde marketingactiviteiten per partner, waarbij digitale campagnes en PR-activiteiten worden gecombineerd.
